Bliv medlem

Velkommen til 24 Timer Ved Havet

24 Timer Ved Havet anno 2019

Tilmedlingen til 24Timervedhavet 2019 åbner d. 1. november 2018 via dette link: TILMELDING 2019

  • Sidste tilmelding for DM-løbere er d. 15. maj 2019
  • Sidste tilmelding for stafethold er d. 20. maj 2019

Hvis du er interesseret i resultaterne for 2018 eller tidligere, så kig nærmere her: Resultat 2018 

Løbet foregår d. 1.-2. juni 2019. Her kan du løbe 6-12-24 timers stafet eller singleløb, 1-2-3 Maraton eller 1-2-3 halvmaratons. Igen i 2019 gentager vi sucessen fra 2017 og 2018, og holder også i 2019 Danmarksmesterskaberne (DM) i 24 Timers Løb

Arrangementet er både for familier, hold, venner og firmaer. For jer som vil løbe stafet sammen og nyde ruten og omgivlesenre, for firmaet der vil bruge en lørdag på social sammenhold og for sololøbere - nye som rutinerede - der ønsker at teste sig selv. 


I naturskønne omgivelser

Uanset distancen giver 24 Timer Ved Havet dig chancen for at løbe i Sæbys naturskønne omgivelser, gennem by, sommerhusområde og langs stranden. Ruten er på 1.987 meter med varieret underlag og er en rundstrækning, der skal gennemløbes så mange gange som muligt. Ved maraton løbes ca. 20 omgange og ved halvmaraton ca. 10 omgange - plus det løse. 

Har du spørgsmål, mangler du information eller ønsker du blot at følge med i kontinuerlige opdateringer under løbet, herunder videoer, kommentarer og billeder, så henviser vi til vores facebookside

Tak til Fotograf: Thomas Kristensen, for brug af billeder.

24timervedhavet, motion, familie, sæby, 24

Maraton & Halvmaraton

Kl. 12.00, kl. 20.00 og kl. 06.00 skydes maraton i gang. Søndag kl. 9.00 skydes halvmaraton igang, og de friske løbere kan holde de hårdt prøvede 24 timers-løbere ved selskab :-) 

Hold Stafet

Hold stafet er for dig, der har lyst til at løbe med dine venner, familie eller kollegaer. Indenfor tidsgrænsen på 6, 12 eller 24 timer skal jeres hold forsøge at løbe så mange omgange som muligt.

Single-løber & DM

Single-løber er for den individuelle løber, der ønsker, at prøve kræfter med et længere løb. Du bestemmer selv, om du vil gå eller løbe rundt. Pauser og hvileperioder er op til den enkelte.